Monday 5 December 2011

its been a very long time...

wahhh..betui2 dah lama update my blog..nampak sgt dah bersawang..banyak sgt benda nk kena buat..last update pon bln 7 2011..hehe..before final exam..ni dah bape bln daaa! sampai nak jumpa final exam sem 2 plk..
 sori la..cikgu mmg byk keja apatah lagi bila mengajaq kelas perdana..kena pulun habis-habisan! tup2 satu lagi rezeki Allah nk bagi..I AM PREGNANT you all..hehe..INSYAALLAH, due date nyer bulan Mac 2012..doakan saya ek! ha..right now, time to study balik..alolo..tak sempat nak enjoy puas2 cuti sekolah ni..banyak nk kena cover..maklumla otak dah 31 tahun..banyak yang nak kena brush up! subjects pun boleh tahan heavy.sabaq je la ek nak wat camana ..sapa suruh study time2 cam ni?? apapun alhamdullillah..tak ramai orang sanggup akan especially bila dah berada di comfort zone. anyway, I hope all of you will live all of the every second Allah spare on us..till then..sayonara!






haha..yang ni gambar saya dengan anak buah dan anak lelaki saya..boleh tahan 'sehat'nyer..uminya pun sama jgk..hehe!



tengok betapa bambam nya anak buah saya ni..geram dengan NUR HANNAH DAMIA ni tau! anak buah saya ni dilahirkan dgn cleft lips tapi she is a very strong baby..and now she is recovered and totally THE MOST ADORABLE niece I have!


this is my son yang akan jadi abang tak lama lagi..when visiting his little baby Damia, he will asked his aunt Anne, 'ada tak nasi hospital?' suka sungguh dia dgn nasi hospital tu..padahal adik saya yang berkampung seminggu dah cemuih dgn nasi tu..takpe bila anak saya makan takder lah membazirkan?? hoho..

No comments:

Post a Comment